sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Vulpes vulpes

Päätin sitten tännekin tulla vielä lesoilemaan facebookin ja tumblrin lisäksi uusista "lemmikeistäni".
Olen siis sen verran eläinrakas että en halua ampua mitään eläintä, joten olen tyytynyt etsimään kalloja metsistä ja kirpputoreilta. Keskiviikkona tyttöystäväni soitti minulle että oli löytänyt kaksi ketunkalloa kirpputorilta, mutta ei osannut päättää kumman ostaisi, joten hän meni ostamaan molemmat. Olin tietenkin tästä päätöksestä enemmänkin kuin iloinen! 







2 kommenttia:

  1. Hih, minulla on sama harrastus :) Olen keräillyt kalloja, luita, sarvia jne. vaellusmatkoillani. En tappaisi eläintä, mutta luiden ja kallojen muodot ovat todella kiehtovia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Olen selaillut blogiasi melkolailla ja voin kyllä myöntää että olen todellakin kateellinen kallokokoelmallesi! :)

      Poista